VILKEN TREVLIG DAG!

Hej därute. Igår kom min kompis vid 19. När vi hade hoppat av bussen så gick vi först till COOP och köpte lite goda ostar som vi åt när vi kom hem till mig. Vi satt och såg på film och pratade till klockan halv tre. Sedan så steg vi upp nio imorse. Jag hade glömt att ställa om klockan till vintertid. Vi åt en stadig frukost, sedan så gick vi på stan en sväng. När vi kom hem så satt vi och mös och åt gott,jag hade köpt två avacado som jag delade och fyllde med skagenröra, färska räkor( en del fick katten). På de hade jag satt majonäs samt gurka och en citronskiva. Det blev lyckat. Ikväll så har vi varit ute på gården med katterna, de gick faktiskt väldigt långt den här gången. Det var mörkt ute och snö, så i början så sprätte de med tassarna. Nu ska vi snart se fler filmer och mysa framför TV:n. Vi åt tacos till middag, det var gott. Ha en fortsatt trevlig kväll. See you.

Kommentarer
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Vad härligt med kompis som kommer och sover över. Hoppas ni har haft en trevlig helg, vad tyckte hon om dina små bustroll då? :)

Jobbigt att inte kunna få barn och även om man säkert kan acceptera det så förstår jag att det alltid kommer att finnas kvar sorg över det. :(

Skickar en extra stor kram till dig Annika! *kram*

2012-10-29 @ 10:56:55
URL: http://www.deltaskatter.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0