LAXEN BLEV GOD!

Hej därute, äntligen ledig efter att ha jobbat helgen. Som jag skrev igår så ska jag bara göra sådant som jag vill göra idag. Det enda nödvändiga som jag tänker göra är att gå ner och boka tvättstuga imorgon. Jag sydde mycket på min änglatavla igår och det blev RÄTT det jag sydde. Hade tänkt sova ut på morgonen, men Lufsen väckte mig klockan sex, så det var bara att kliva upp och utfodra mina djur. Hoppas att det blir fint väder på dagen, för då tänkte jag nästan gå en promenad. Det är länge sedan som jag klippte mig, så nästa vecka ska jag nog beställa tid, så att man ser välvårdad ut vid jul. Laxen som jag hade gravat blev jättegod. Medan jag har suttit och skrivit på min blogg, så har Lady spöat upp Lufsen Hi, Hi. Det händer ibland att hon får övertaget. Ha det gott idag. See you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0