VACKER DECEMBERDAG!

Tittar ut genom mitt fönster och ser att himlen är vackert rosa och blå. Det blir en vacker dag idag också.Men kall.
Måste nog gå ut ett tag idag. Ska nog sy lite på min tavla, gjorde bort att städa igår. Hade främmande igår av en kompis som jag inte har träffat på länge.Hoppas att er dag också blir vacker och bra. Hörde på nyheterna om att kvinnan som blev våldtagen i Indien hade avlidit. Får mig att tänka på ett fall i Stockholm för många år sedan,
En ung tjej blev våldtagen av flera killar i en fullsatt tunnelbanevagn, men ingen ingrep. Lufsen har varit busig inatt.
Lady har också busat men inte lika mycket. Önskar er alla en underbar decemberdag så här i slutet av året. See you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0