LITE BILDER FRÅN KATTUTSTÄLLNINGEN!

Hej därute. Idag har jag inte gjort så mycket av vikt. Jag gick en snabb promednad till Dollar Store och köpte mig nya batterier till mina TV-dosor. Båda dosorna hade nämligen slutat att fungera. Mina små katter har busat nu på förmiddagen. Jag låg och halvsov någon timme och då låg Lady nedanför mina fötter och Lufsen låg utefter ena armen på mig. De har tydligen saknat mig under veckan som var. Här kommer lite bilder från kattutställningen i söndags. Hoppas att ni alla får en fortsatt trevlig dag, medan jag lyssnar på målarna när de renoverar grannens lägenhet. Den blir nog supersnygg eftersom de tapetserar och målar om. See you.
 
En hankatt som tillhör min uppfödare.
 
Lady och Lufsens mamma.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Agneta

Kul!! Mammakatt är supersöt. Fina sommarfoton i tidigare inlägget.

2012-08-28 @ 19:59:43
URL: http://mesthunden.wordpress.com
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Kul att du hann komma förbi en sväng! :) *kram*

2012-08-29 @ 14:51:04
URL: http://www.deltaskatter.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0