LÅNGLEDIGHET SAMT INGEN CORONA!

Hej därute, jag var ju och tog coronatest förra veckan, då visade det sig att det var en vanlig förkylning. Under veckan som varit har jag dock haft känningar av förkylning i kroppen och varit väldigt trött. 21:a oktober kom så äntligen kattalmanackan från Kattakuten. Maja finns med i Juli månad. Gissa om jag känner mig stolt när hon finns med på almanackan.
I onsdags var jag på utbildning med några arbetskollegor. Det var trevligt, men jag hade migrän i början så jag fick en värktablett av en arbetskollega och då blev det bättre. De bjöd oss på kycklingsallad och kaffe med godbit under dagen. Men kycklingsalladen fick vi inrullad från restaurangen med anledning av restrektionerna och det var ju bra. Det var trevligt att träffa bara några få kollegor utanför jobbet.
Måste lägga ut bild på mitt senaste pussel, det blir det sista nya för jag tänker inte köpa fler.
Idag var jag på stan och gjorde en shoppingrunda. Det blev bland annat ett par svarta tumvantar fleece. Sedan så köpte jag mig en t shirt samt ett par gardiner till sovrummet och jag blev så nöjd. Jag blev dock tvungen att lägga upp de 22 cm, men vad gör väl det. Jättesnyggt blev det. I stan gick jag även förbi vattnet och tog ett par snygga bilder. Boden visade sig verkligen från sin bästa sida.
Igår däremot så snöade det stora lapphandskar, men det var mysigt ändå när jag gick till jobbet.
Imorgon så ska jag hälsa på min mamma och då ska vi gå förbi min pappas grav. Tack alla ni som kommenterade mitt förra inlägg. Lägger ut lite bilder på kidsen. Ha det gott. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0