HJÄRTPROBLEM!

Hej därute, är hemma från jobbet idag för de senaste dagarna har jag haft problem med hjärtat. Det är väldigt stressigt på jobbet just nu, och igår innan jag skulle sluta jobbet så tog det tvärstopp. Fick huvudvärk och yrsel. Låg först och vilade 2 timmar, sedan nu på morgonen så hade jag kraftig yrsel samt känning av hjärtat. Ringde chefen som tyckte att jag skulle vila och ta det lugnt. Hon tyckte även att jag borde kanske kontakta läkare. Nog om det. Tidigare i veckan så pyntade jag, jag ska inte ha uppe så mycket saker för Majas skull. Men det kan ju bli mysigt i alla fall. Lägger ut lite bilder från måndag då jag var ledig och pyntade. Mysigt blev det.
I lördags då jag jobbade delad tur, så var det en väldigt vacker dag. Innan jag skulle tillbaka till jobbet så satt jag och drack en kopp kaffe och tittade ut genom mitt köksfönster medan dagen sakta försvann mellan trädtopparna. Det blir ett minne för livet det.
I onsdags var de och fixade till belysningarna som var trasig, har väntat flera månader på det. Önskar er en fortsatt trevlig dag och en trevlig helg. See You!

Kommentarer
Postat av: Ajli Müller

Hoppas att det inte är något allvarligt. Har du ett känt hjärtfel, eller skulle det kunna vara typ en ångestattack? (Vilket såklart också är mycket allvarligt, men inget man nödvändigtvis behöver vård för).

Många kramar!

Svar: Hej. Jag har hjärtfel. Sinusknutan gör så att hjärtat slår för snabbt. Blodtrycket brukar vara bra men pulsen för hög om jag inte äter hjärtmedicin vilket jag tar 1 gång om dagen. Kram.
Annika

2021-11-27 @ 11:49:09
URL: http://ajlimuller.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0