SOL SOL SOL OCH ÄNNU MER UNDERBAR SOL!

Hej därute i sommarvärmen och ljuset. I går tog jag en promenad ner till tågstationen för att köpa några resor Boden- Luleå tur och retur. Jag fotograferade lite efter vägen och njöt av sommaren.
I helgen som var så satt jag uppe länge och såg en bra film, det var så vackert ute. Tidigare på lördag så tog jag fram min skrivmaskin som jag fick i present av mina föräldrar när jag var 12 år. Det blev pekfingervalsen, men det fungerade.
Imorgon åker jag till Luleå förbi pappas grav med min mor och sedan så ska jag även titta på en ny säng. med träribbor i botten. Jag behöver bara en 90:s sängbredd. Jag har tittat lite vad de har i datorn. Idag så var jag och hälsade på 2 före detta arbetskollegor, och sedan så har jag bara tagit det lugnt. På torsdag är det tänkt att jag och en annan arbetskollega ska luncha på Le croissant. Nu är jag inne på den andra semesterveckan, vad tiden går snabbt. Ha det gott, see you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0