LULEÅRESA OCH NY SÄNG!

Hej därute, i onsdags så var jag med min mamma i Luleå och beställde en ny säng. Det är verkligen välbehövligt. Det blev en 90 cm bredd som jag har nu, med mörkblå gavel som har lite mönster. Samt en skön kallskummadrass som anpassar sig efter kroppen. Det kommer att ta ungefär 9 veckor på grund av pandemin. Vi åkte sedan till pappas grav och planterade blommor. Det är så otroligt vackert och rofyllt där nu när det är grönska. Jag gick runt och fotograferade omgivningen. Titta och njut:
Sedan så åkte vi till mammas lägenhet, och då bjöd hon bland annat på god köttfärssås och spagetti. På torsdag var jag och lunchade med en arbetskollega före detta samt var och hälsade på en annan arbetskollega. Efteråt gick jag in i en butik och köpte mig 2 muggar Mårran från mumin serien, samt ett paraply och en långärmad tröja. I fredags var jag på stan och köpte mig en klänning som jag tänker ha på midsommarafton. Jag lägger ut bilder på inköpen jag gjort och önskar er alla en trevlig söndag. See You!
<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0