TILLBAKA EFTER JOBBET!

Hej därute, dagen före jag skulle börja jobba igen så gick jag och en före detta arbetskollega och åt och sedan så gick vi och hälsade på en annan arbetskollega och hade fika med oss. Det blev jättetrevligt. Vi satt och pratade och hade det mysigt i 1 1/2 timme. Det blev verkligen ett minne för livet.
Förra måndagen så åkte jag till Luleå och då handlade jag bland annat en ny väska, min gamla är så nött. Den är ungefär lika stor som min gamla, men och jag fullkomligt älskar den. Jag inhandlade även en bodylotion, duschcreme samt handkräm från Bodyshop med doft av jordgubb. De är ljuvlig.
Sedan så köpte jag ett åkerbärs te i lösvikt. Men när jag kom hem och provade det på kvällen, så fick jag svåra hjärtrubbningar så det teet ska jag nog inte prova något mer. Det var jätteobehagligt. Jag har avklarat min första arbetshelg och man känner att man har kommit tillbaka. Jag firade när jag gick av igår med att beställa hem 1 kebabrulle och en kebabpizza special med pommes frites ovanpå. I lördags kom en faster till mig och hennes ena dotter och hälsade på mamma. Mamma skickade sedan en bild så jag fick se om de var sig lik och det var de. Det har varit väldigt varmt i helgen på jobbet, men vi har haft vätska med oss. Sedan så hade chefen köpt in loka i olika smaker samt vätskeersättning om vi ville ha och det var ju bra. i dag så ska jag bara ta det lugnt i värmen . Jag har börjat läsa boken " Där isarna råmar" som jag hade beställt och den verkar intressant och spännande. önskar alla en fortsatt trevlig vecka. Sköt om er. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0