AKTIV OCH TREVLIG LÅNGLEDIGHET!

Hej, i fredags då jag var ledig så bakade jag bullar som jag inte har gjort på något år. På en del satte jag chokladspån som blev över sedan i julas. De blev faktiskt riktigt goda. På onsdag kom en arbetskollega på besök på kvällen. Vi satt och pratade ett tag och jag bjöd på tårta som jag hade hemma.
Igår så bakade jag syltkakor, roligt när man lyckas med något trevligt som man tyckt ha varit svårt förut.
Senare på kvällen så hade jag bokat ett bord för 1 person på en kinarestaurang och då blev det plankstek. Jag använde min check som jag fått av kommunen så det blev lite billigare. Gott var det.
Idag så kom samma arbetskollega till mig och då bjöd jag henne på frasvåfflor med stenbitsrom, creme fraiche, rödlök samt vitlök. Det var så gott. Hon hade med sig tidningar från illustrerad vetenskap som jag fick läsa. Avslutar inlägget med lite kattbilder samt frasvåfflorna. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0