LIVSERFARENHETER!

Hej därute, tänkte bara skriva ner en reflektion som jag gjort i veckan. Genom åren som gått så har man gjort misstag i livet. Vissa saker har varit mindre bra. Men en sak har jag insett, det förflutna har varit, och man måste förlåta sig själv och andra för att kunna gå vidare i livet. Varje dag är unik att man får finnas till. Det som är sagt är sagt, och det som är gjort är gjort och går inte att ändra på. Nog om det. Tidigare i veckan så blev jag färdig med mitt pussel över Stockholm. Katterna var naturligtvis med.
I veckan kom även en vaktmästare på området och fixade en ny upphängning till gardinstången i köket. På ena sidan så har det suttit löst och har inte gått att skruva åt ordentligt. Men när han var färdig så blev det rakt. Så nu är det bara att hänga upp gardinerna. På onsdag så kom en korsordstidning som jag börjat prenumenera på. Den kommer 1 gång i månaden och har lagom svåra kryss. I torsdags när jag kom till jobbet så hade en arbetskollega lagt en present i mitt arbetsfack. Det var fint gjort tycker jag. Det är alltid trevligt med överraskningar. Här kommer det jag fick.
Idag så har jag varit och inhandlat en påskhare som är så söt, den är ganska stor. Var bara tvungen att köpa den. Föll för den direkt.
Annars ska jag bara ta det lugnt i helgen och njuta. Hoppas att ni har det bra också. Nu är det bara en vecka kvar av februari, var har dagarna tagit vägen? Nu när jag pusslat färdigt så återgår jag till att sy på min tomtetavla. Avslutar med en tavla som tog mig 3 år att sy. Önskar er en fortsatt trevlig helg samt trevlig kommande vecka. See You!

Kommentarer
Postat av: Jossus Travelpics

Vad är det för korsordstidning? Jag gillar Hemmets Journals kryss men tycker den kommer lite för ofta. Hinner inte med innan nästa kommer i brevlådan.




Svar: Tidningen heter lätt och lagom och kommer 1 gång i månaden.
Annika

2021-02-22 @ 21:39:37
URL: http://www.nouw.com/jossustravelpics

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0