ÅTER EN JOBBARHELG ÖVER!

Hej därute, i veckan som var köpte jag mig ett dammsugarmunstycke som de sålde billigt på COOP och gissa om det sög bra. Annars så har jag bokat en veterinärtid på fredag för Lufsen och kolla upp vårtan. I helgen så har jag jobbat, sedan så har jag börjat bygga pusslet som jag fick av min reskompis till jul. När jag kom hem första kvällen och hade lagt en massa bitar, så hade katterna naturligtvis rivit upp en massa bitar. Men idag när jag kom hem från jobbet så pusslade jag en stund och hann mycket. Igår när jag slutade fem så fick jag skjuts hem av en arbetskollega, och då gick jag in på en restaurang i närheten där jag bor, och beställde en pizza. Det sade bara slurp, så var den slut.
När jag kom hem så gjorde jag bort att städa lägenheten så att jag slipper imorgon. Hoppas att ni har haft det skönt i helgen och inte alltför kallt. Imorgon så ska jag laga färdiga maträtter. Idag när jag hem från jobbet köpte jag hem mat och köpte 2 så vackra minnesljus att sätta vid pappas grav på Gilla.
Avslutar mitt inlägg med att visa lite kattbilder från den gångna veckan. Ha det gott. See You!
2021-02-01 @ 17:39:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0