IDAG ÅKER MITT FRÄMMANDE HEM!

Hej därute, idag så åker min kompis som jag har haft på besök hem. Jag mötte upp henne på onsdag kväll när hon kom med bussen. Klockan var mycket men vi satt och fikade och försökte vara så tysta som möjligt. Klockan 01:00 bestämde vi oss föra att gå och lägga oss. Jag hade tänt mina ljuslyktor som jag har i hörnan i vardagsrummet. Böjde mig försiktigt ner, och när jag lyfter huvudet åker min tunga väggljushållare med ljus ner på parkettgolvet. PANG! Sa det, och jag och mitt främmande började storskratta. Särskilt jag. Nåja, vi kom oss i säng i alla fall till slut. Dagen efter tog vi sovmorgon. och jag bjöd på en riktig vrakfrukost. Sedan satt vi och pusslade ett par timmar innan vi bestämde oss för att gå på stan. Jag köpte några doftljus och hon inhandlade kläder. När vi kom hem bjöd jag på fläskfile med potatisgratäng och broccoli.
Dagen efter satt vi mest och pusslade. och senare på kvällen satt vi och såg en film till klockan var tidig lördag morgon. Igår så bakade jag lussekatter och sedan gick vi en rask kvällspromenad, för det var -10 grader ute. Sedan såg vi film och fikade gott. Kan sammanfatta besöket med god mat, mycket skratt, filmtittande samt 2 färdigställda pussel på 1000 bitar under 4 dagar samt lite shopping. Det ni. Idag har jag tänkt bjuda mitt främmande på våffelfrukost med grädde, glass och jordgubbssylt. Ha det så gott. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0