FÖRKYLNING!

Hej därute ,jag har varit hemma hela denna vecka och varit förkyld. Var även och tog ett covid test på onsdag men jag hade inte corona så det var ju skönt. Igår blev min mamma tvungen att ta bort sin katt som hon tog efter pappas död och som har varit ett sällskap för henne. På måndag är det 7 år sedan min pappa gick bort så det här blev tungt. Känner verkligen med min mor, kändes tungt igår. Men jag försöker stötta henne så gott jag kan. I går när jag satt i vardagsrummet kom en skogsduva och satte sig på balkongräcket. Den satt riktigt länge. Jag kände för att rita igår och så här blev resultaten.
I söndags gjorde jag en beställning på ett fotografi som jag tog med mobiltelefonen när jag var i Gallejaur 2017. Igår så ringde han som ska förstora bilden och berättade att den var klar och han frågade sedan om jag tagit bilden med vanlig kamera eller mobilen. Han tyckte att ljusskärpan och hela motivet var så bra fotograferat. Då kände jag mig lite stolt faktiskt. Jag lägger ut bilden här och den kommer bli på 70x100 cm. Kvaliteten på fotot är riktigt fotopapper så det blir väldigt snyggt.
I söndags gick jag ner i källaren och tog upp leksaker som jag använt som barn, de har jag ställt lite var stans i rummen och jag blev nöjd. I helgen tar jag ju det bara lugnt. Avslutar med lite fina bilder på mammas katt som blev 11 år samt bilder på leksakerna som jag tog upp.
Önskar er alla en fortsatt trevlig helg. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0