SNÖ!

Hej därute, i helgen så har jag bara tagit det lugnt och pusslat och gjort saker som jag tycker är trevligt. Igår var mamma förbi mig och såg hur jag hade städat undan julen. Hon tyckte att det var fräscht. Vi tog oss en promenad till Dollar Store och det var trevligt. Köpte mig en ny duschtvål som luktar jordgubb. Sedan så köpte jag även en fickspegel som jag kan ha med mig i handväskan och sedan en lite större. När vi kom hem igen så åt vi köttfärspaj som mamma hade gjort. Det var gott.
I måndags så var jag ledig efter att ha jobbat helgen, då kände jag mig jättedeprimerad.Men ibland så kan man ju ha sådana dagar också. Jag började pussla på mitt nya pussel, och sedan så sjöng jag med kören. När jag kom hem senare på kvällen så tittade jag på en naturfilm om isbjörnar, då kom Lady och satte sig på vardagsrumsbordet och tittade intresserat hon också.
Igår när vi kom från Dollar Store så mötte vi en kvinna med en toypudel som var 1 år, den var så söt. Man hade kunnat ha den i en väska. Den hade en rosa väst på sig också, men frös när vi stod och pratade. Sedan gick jag ner i källaren och kollade på min resväska om den var för liten, och det var den, så om några veckor så ska jag och mamma gå på Claes Ohlsons och då så ska jag köpa mig en större till resan. Jag tog även upp en matta som jag haft nere i källaren samt ett gosedjur i form av en ko. Den lade sig Lady på och låg där sedan hela kvällen igår.
Idag så är jag bjuden hos en moster på fika.Det blir trevligt. Ha det så bra. See You!

Kommentarer
Postat av: Henrik Olsson - Föreläsningar

Ja, dvärgpudlar är inte jättestora! :P

Svar: Hej. Här läst på Google och det måste ha varit en toypudel. Det är tydligen den minsta pudeln. Den var jättesöt.
Annika

2020-01-19 @ 18:14:31
URL: http://https://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0