NYÅRSAFTON 2019 !

Hej därute, och Gott Nytt 2020. Igår så var jag bjuden på middag hos en släkting. Det blev både glögg, god mat och fika. Jag fick skjuts hem och det var skönt eftersom det var nyårsafton. Vid tolvslaget satt jag uppe och såg från Skansen. De sköt med raketer lite överallt och katterna var naturligtvis rädda. Men efter ett tag så hade de lugnat ner sig. På måndag och tisdag var jag ledig eftersom jag hade jobbat helgen. Jag kände verkligen att jag behövde vara ledig och vila upp mig.Jag lagade 3 olika rätter som jag frös in, det blev kycklingsoppa med champinjoner och purjolök.En gratäng gjord på potatismos, spenat, brynad fläskfilé, champinjoner, rödlök och sedan en god gräddsås över samt Flygande Jakob. I fredags så lunchade jag med en arbetskollega, och innan vi skulle träffas så gick jag och köpte mig nya vinterskor.
Jag har jobbat 17 till 22 idag så då blir det storhelg ersättnig, jobbade även julafton och juldagen.På lördag så är jag bjuden på middag och det blir trevligt. Hoppas att ni alla har haft ett trevligt nyår. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0