MIDDAGSBJUDNING OCH NY KYL OCH FRYS!

Hej därute, i söndags så var jag bjuden hos en vän på middag, de hade det så fint. Det blev god mat och gott fika. Men det var väldigt halkigt på vägen dit. Och när min kompis följde till bussen sedan så blev jag jättekall om fötterna för bussen var 20 minuter försenad. Jag värmde mig en stor kopp te när jag kom hem. På onsdag får jag en ny kyl och frys. Den gamla kylen börjar vara slut. Igår så städade jag ut julen, och tog bort julsakerna och granen, det känns skönt att släppa in våren sedan.
På väg till främmandet.
Hemma hos de som jag hälsade på.
I förra veckan så köpte jag ett pussel för pengar som jag fått i julklapp, det blev ett pussel med motiv från suckarnas bro i Venedig. Hoppas att jag kommer att se den bron när jag ska till Venedig över en dag. Tänker vänta med att lägga pusslet tills de har varit med kylen och frysen. Måste lägga torrvaror på bordet.
Nu är jag ledig på onsdag och sedan så jobbar jag helgen. Önskar er alla en trevlig vecka. See You!
På ekorrjakt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0