SISTA SEMESTERDAGEN!

Hej därute, idag så är min semester slut för den här gången. Men jag ska ju ha semester i slutet av juli. Det har varit kanonväder hela veckan. Men resan till Skellefteå blev inställt, så då åkte jag till min mors stuga istället. Det är verkligen skönt att vara där. Det blåste lite kallare men var ändå vackert, och jag fick se lite djur. Men först så var jag ett tag på stan i Luleå, och då åt jag bland annat lunchbufée på en kinarestaurang. Sedan träffade jag en arbetskompis i stan. Och när jag skulle åka hem igen på kvällen så klev hon på samma buss som jag. Det var ju lyckat. Idag så har jag tvättstuga, Lufsen och Lady har varit ute en stund båda två. Önskar er alla en skön dag. See You!
Min husvagn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0