KASSLERGRATÄNG OCH KYCKLINGGRYTA MED WOKGRÖNSAKER!

Hej därute, här kommer recept som jag utlovat. See You!
KYCKLINGGRYTA MED WOKGRÖNSAKER! 700 gram kycklingfilè 1 burk ananas 1 burk färdiga wokgrönsaker 2 dl matlagningsgrädde 1 burk svamp salt och vitpeppar. Tärna kycklingfilén och bryn den väl i en stekpanna. Salta och peppra. Häll över den i en panna. Häll över matlagningsgrädde, ananas med ananas juicen som du skivar i mindre bitar, wokade grönsaker samt svampen. Rör om och låt koka i 20 minuter. Servera med kokt ris.
KASSLERGRATÄNG! 900 gram kassler 1 burk ananas 1 burk champinjoner 2 tomater pizzakrydda riven ost Dela kasslern i skivor. Tärna ananasskivorna.Fördela jämnt över kasslern. Skiva tomaterna och täck över kasslern. Strö över champinjonerna.Strö pizzakrydda över champinjonerna. Avsluta sist av allt med att strö över riven ost. Grädda mitt i ugnen på 225 grader. Servera med ris.

Kommentarer
Postat av: Lil babustyle - here's my story

Men så gott!

Svar: Tack för kommentaren. Det är verkligen gott, tro mig. Jag älskar att laga mat. Ha en trevlig kväll.
Annika

2018-05-02 @ 17:51:32
URL: http://Http://lilbabustyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0