1:a maj.

Hej därute, har firat 1:a maj med att först jobba till 12. Under förmiddagen innan jag gick hem från jobbet så höll de på att sätta upp kravallstaket. Det fanns 200 poliser i stan.Insatsstyrkan fanns på plats i händelse av bråk. Nynazisterna skulle ju få lov att demonstrera. När jag sedan skulle gå tillbaks till lokalen för att sedan gå hem så var det hur mycket folk som helst på stan.Man kunde känna spänningen i luften. Det hade tydligen utbrutit tumult när några motdemonstranter gick till motangrepp mot nazisterna. Har hört en helikopter snurra över stan sedan 11:15. När jag kom hem gjorde jag kasslergratäng samt storstädade min lägenhet till katternas och min förtjusning efteråt. Lägger ut bild imorgon på kasslergratäng samt receptet på denna. Ha det gott. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0