VACKER OCH ROFYLLD LÅNGLEDIGHET!

Hej därute, i fredags så var jag först på vårdcentralen och tog blodtrycket för att en läkare ville kolla upp det sedan min pencillin allergi. Blodtrycket var bra, så det var ju positivt. Sedan gick jag och åt lunch på kinarestaurang med mina mostrar och mamma. I lördags så åkte jag till min mamma på Hertsön, där gick vi en promenad ner till miljögården som Luleå Kommun har. Sedan bjöd mamma mig på Flygande Jakob, det är ju så gott. Igår så uppträdde jag med kören i en kyrka som jag aldrig har varit i förut, det var trevligt. Efteråt blev vi bjudna på tårta och kaffe eller te. När jag kom hem storstädade jag lägenheten och lagade vårlåda.
Igår kväll tittade jag på naturprogram, det tyckte Lady också var intressant. Ha det så gott. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0