PÅSKFÖRBEREDELSER!

Hej därute, idag när jag kom till COOP så stod det en kille i dörröppningen och sa att de hade stängt affären ett par timmar för de höll på att kolla så det inte fanns risk för att taket skulle rasa in. En möbelaffär här i Boden råkade ju ut för det i helgen. Det har gått bra att jobba helgen, det har varit vackert väder. Jag beslutade mig för att gå och handla på lill konsum nära där jag bor. Man måste ju handla av de också ibland. Köpte bland annat 2 förpackningar gravad lax och tunnbröd som jag har avnjutit sedan jag kom hem. På lördag kommer ju min mor och hälsar på och då ska vi bland annat äta rostbiff med hemmagjord potatissallad. Det blir mums det. Sedan så har jag tänkt göra en gräddtårta, vet inte riktigt bara vad jag ska fylla den med. Igår så var jag ju ledig efter att ha jobbat helgen. I veckan så har jag bara korta turer fram till fredag då jag slutar fyra. En riktig lyxvecka. Önskar er en trevlig dag, see you!
Lufsen undersöker vädret på balkongen. Ännu är det lite för kallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0