LÄSER INLÄGG IMORGON EFTER JOBBET!

Hej därute, idag så har jag jobbat till fyra, sedan har jag storstädat lägenheten samt rensat avloppet, det behövdes. Imorgon så ska jag till vårdcentralen och träffa en läkare för att få ett sjukintyg från det jag var och uppsökte hjälp när jag fick min pencillin allergi. Hade så svårt att andas på jobbet idag men jag ska ta hostmedicin nu ikväll innan jag går och lägger mig. Sedan jobbar jag till fem imorgon och sedan får jag ta igen mig i 3 härliga dagar. Nystädat och allt, kan det bli bättre. Önskar er en trevlig kväll och en trevlig torsdag. Läser inlägg imorgon kväll.Tack alla för era fina kommentarer. Kramis, See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0