JOBBARHELG OCH DUNDERFÖRKYLD!

Hej därute, i helgen har jag jobbat. Känns skönt att vara tillbaka till jobbet igen, men jag blev dunderförkyld. Var hos en brukare som hade influensa på lördag kväll och eftersom jag har nedsatt immunförsvar fick jag frossa och jätteont i halsen på kvällen. Det gick tungt att jobba igår då jag var så dålig och sedan när jag äntligen kom hem, låg jag i horisontalläge med hög feber, men idag känns det bättre. Imorgon så ska jag rida äntligen, och det blir också kul. Katterna håller mig sällskap här hemma och vädret är soligt. Nu är väl sportlovet slut. Nu på morgonen så var jag på mammografi. Sedan gick jag förbi konsum där jag bor och glömde att köpa hälften av det jag skulle ha. Hoppas att ni också har haft en bra helg. Mina utslag fortsätter stadigt att blekna och jag känner mig bättre och bättre, förutom nu när jag blev förkyld förstås. Det är så roligt att jobba med sina arbetskollegor, vi skrattar och skojar.Ha det gott. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0