Äntligen över!

Hej därute. Fick komma tidigt in för behandling. Först så fick jag mediciner som skulle dämpa smärtorna efter operationen. Sedan fick jag en nässpray som gjorde mig dåsig och lugn. Efter en stund kom en narkossköterska in och frågade om lite av varje. Sedan kom kirurgen in och berättade vad han skulle göra. . En stund senare kom de och rullade in mig i opetationssalen. De var 3 narkossköterskor som hjälptes åt inne i behandlingsrummet.. När de hade satt nålen på handen tog det inte lång stund innan de började spruta in narkosmedel. Jag kände hur jag började bli yr och konstig och torr i munnen. Sedan minns jag ingenting mer. Efteråt gick jag träffa kirurgen igen som berättade att det var 2 rötter och att de satt djupt och var svåra att dra ut men att de är borta nu. Katterna blev glad när jag kom hem nu på eftermiddagen. Nu ska jag bara ligga och ta det lugnt. Ser you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0