ÄNTLIGEN HAR DET VÄNT!

Hej därute, idag så har jag äntligen börjat bli bättre från min influensa. Nu när jag tittade i kylen så hittade jag 1 lök som jag inte trodde att jag hade. Så nu så ska jag steka mig 2 hamburgare. Det blir gott. När jag tvättade en t-shirt i måndags så hade den fullt av oljefläckar för jag använde den utan att ha förkläde( vet att det var dumt gjort) när jag stekte sötsur kina gryta och gjorde lasagne. När jag plockade ner den från torkställningen nu i eftermiddag så var alla fläckarna borta. Jag har inte haft någon feber idag och jag har gått ner till lägsta dosen kortison så jag har mycket att vara tacksam över. Önskar er alla en skön eftermiddag. Bon Appetit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0