TREVLIG DAG!

Hej därute, idag så har jag varit och inhandlat 2 begonier och en våreld. Sedan så satte jag om min kaktus som jag fick för 2 år sedan. Lady och Lufsen var väldigt intresserade. Sedan så har jag gjort en tårta med aprikos och marsansås emellan samt gjort en kycklinggryta med ris. Det blev gott. Under förmiddagen damp det ner en förpackning från cd.on. Hade beställt 2 filmer och då satt jag och såg på den ena under förmiddagen. Jag hade köpt både en twistpåse, chockladpraliner, samt jordnötter och chips med dipp som jag hade framför filmen.
Imorgon så ska jag klippa mig, det blir skönt. Dagen har gått fort, det är ju bevis på att man har det trevligt och bara njuter. Lägger ut bilder imorgon från dagen. Ha det bra. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0