KLIPPNING!

Hej därute, lägger ut bilder från helgen och igår. Idag så har jag varit och klippt mig, städat ur klädgarderoben och slängt kläder som inte kan skickas till återvinningen. Annars en trevlig dag, imorgon blir det köttfärssås med pasta som jag ska tillaga. Ha det så gott alla. See You!
Kebabpizza som jag köpte i helgen, den var mycket god
Datanörd.
Inledde min semestervecka med att köpa godfika från Opalen. Mums.
Igår så gjorde jag tårta med aprikoshalvor och marsankräm emellan.
Införskaffade mig 2 Begonior för att göra det lite hemtrevligt.
Naturligtvis så var Lady och Lufsen tvungen att se vad det var
 
 
Avslutade kvällen med att se 2 filmer som jag hade beställt på nätet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0