IDAG HAR JAG INLETT JOBBARHELGEN!

Hej därute, idag så var jag en sväng på stan efter jobbet och tänkte köpa nya broddar till mina skor. Jag gick in på apoteket för jag hade ett annat ärende dit. Hittade ett par ordentliga rejäla( såg ut så på bilden iallafall). När jag kom hem tog jag fram de ur förpackningen. Ha, ha. Det gick inte att få de över mina arbetsskor, men jag vill inte gå och byta ut de utan provade de på mina gåbortskor och se det passade bättre det. Lufsen och Lady ligger och sover  i var sitt rum, har varit lite kärvt på eftermiddagen. Men nu är läget lugnt. Imorgon jobbar jag 13 till 22 så då blir katterna ensamma länge men de klarar ju sig. Psst, ska avslöja att jag köpte lite snällt smågodis för magen så jag kan unna mig lite under min arbetshelg. Önskar er alla en trevlig helg och tack både Eva och alla ni andra som skickat så fina kommentarer om min matlagning m.m. Nu blir det till att diska färdigt och krypa ner under täcket och se på antikrundan. Ha det så gott. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0