PÅ SPÅRET!

Hej därute, idag har jag legat mest hela dagen och känner mig mycket piggare nu när jag börjat ta både cortisontabletter samt antihistamin. Det var tur att jag gick till vårdcentralen igår. Cortisonet har börjat göra verkan för det kliar inte lika mycket nu samt så har prickarna blivit ljusare och färre. Lady och Lufsen har legat hos mig och myst och det har åter varit en solig dag. Har spelat lite dataspel samt ätit en god gryta med fläsk i. Jag tog fram lite kattmynta ikväll och gned in en mjukisråtta, då fick katterna sig ett litet fredagsrus. Men de har det bra, de ligger bara och dreglar och rullar sig med leksaken en stund, sedan går det över. De hade en mysig stund med andra ord. Såg tidigare idag när vi tog ett nytt OS guld. På söndag kommer min mamma och tittar på OS avslutningen med mig. Det blir trevligt. Imorgon så ska jag läsa bloggarna som jag brukar följa men nu så ska jag krypa ner under täcket igen. Ha det så gott. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0