OPERATION!

Hej därute, idag blev jag tvungen att få en tid igen akut till tandläkaren för jag hade så ont. Då fick jag veta att det har kommit in en bakterie i min visdomsrot så jag bör operera bort den, och de skickade ju en remiss igår som hade kommit fram. Jag fick utskriven penecillin som jag ska ta i några dagar, så att infektionen upphör. Blir kallad när jag fått en tid för operation i Sunderbyn. Har ju varit dålig i flera dagar, men nu vet jag ju vad det är som är fel.
Det ska bli skönt att äntligen bli av med roten. Nu ska jag bara mysa framför TV:n och kurera mig. Ha en skön helg. See You!

Kommentarer
Postat av: Eva

Usch då, låter inte trevligt. Hoppas du får det gjort fort så du slipper lida mer. Mys med katterna och krya på dig!

Svar: Tack jag behöver all uppmuntran som jag kan få, trevlig helg. Kram.
Annika

2018-02-09 @ 19:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0