Konstaterande!

Hej därute. Fick ju penicillin i 2 omgångar. Problemet är att ingen av de biter på mig. Så nu är det bara vänta och se när det går över när kroppen har tagit hand om allt var. Det har börjat tömma sig lite grann. Eftersom bakterierna har kapslar in sig runt roten så kommer det nog ta ett tag innan infektionen går tillbaka.
Kom till jobbet igår och var yr och svimfärdig. De undrade om jag kunde tänka mig att jobba fram till 5. Men jag kände mig i så pass dåligt skick att jag fick gå hem efter en brukare. Gick direkt till vårdcentralen där de konstaterade att jag fått en allergi av pencillinet. Har massor med utslag och stora blemor över hela kroppen så jag ser ut som en prickig korv. Har legat och tittar på OS när Svenska damstafetten tog silver. Det var riktigt spännande faktiskt. Katterna håller mig sällskap. Ska äta köttfärssås och pasta till middag. Mums. Hoppas att ni har det trevligt. See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0