KÄKKIRURGEN!

Hej därute, har inte bloggat på ett par dagar för jag har haft en kraftig käkinfektion och varit jättedålig.
Blev till slut tvungen att ringa tandläkaren och få en akuttid idag. Väl där konstaterades det att det är visdomsroten som ligger kvar och retar nerverna för den sitter ju fast alldeles vid nervbanorna i vänster käkben. Jag får fruktansvärda smärtor och blir till slut inflammerad i käken. Jag drog ut min visdomskrona för 4 år sedan men då och då får jag sådana smärtor att jag får svårt att öppna munnen och tugga, får äta flytande föda, sedan får jag feber och blir yr i huvudet samt huvudvärk. Det hela började redan förra onsdagen under min semester och har bara blivit värre och värre. Tandläkaren beslutade att skicka en ny remiss till kärkkirurgen för att rådgöra med henne om vad hon anser att man kan göra åt saken. De vågade inte gå in och operera bort den för 4 år sedan på grund av hur roten ligger. Så får se om det blir annorlunda nu. Nåväl, hur som helst så är det vackert väder och katterna har sovit med mig i veckan och gjort mig sällskap. Nu så ska jag bara fortsätta att ta det lugnt veckan ut.
Hoppas att ni får en trevlig eftermiddag och kväll. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0