HOPPFULL!

Hej därute, de senaste dagarna har jag varit rejält sjuk pga infektionen i käken, men nu börjar jag känna mig bättre. Jag svettas mycket och det är väl ett tecken på att pencellinet och kroppen dödar bakterierna, men man får inte ha så bråttom. Är ledig idag för jag jobbar i helgen. Såg på Stina Nilsson igår då hon vann guld, åh vad spännande och bra det var. Kylan har äntligen släppt i Boden och nu ligger graderna på runt -2 och 0:an. Idag så ska jag bara ta det lugnt och vila, när jag jobbar helg så är det långa pass, men jag får ta det lugnt och vila korta stunder om det går. Sedan så har jag ju delad tur en av dagarna vilket innebär att jag får gå hem och vila i 5 timmar. Önskar er en fortsatt trevlig dag. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0