VACKRA BLOMMOR!

Hej därute, idag så jobbar jag kväll. Idag tänker jag städa och sedan gå till Specsavers och laga till mina glasögon. Har avnjutit en god frukost. Älskar den första morgonkoppen, finns inget bättre. Lady ligger bredvid mig på soffan. I sommar så har jag tänkt göra fint på balkongen genom att sätta träribbor som man bara sätter ihop så det blir skönt för fötterna. Sedan har jag tänkt köpa 1 blomlåda och sätta på balkongräcket, och möjligen en häng ampel under taket. I blomlådan har jag tänkt sätta penséer och tagetes så det inte är så mycket getingar som blir intresserade. Skönt när man får sätta ut solstolen igen. Lägger ut lite vackra bilder från Lule skärgård som jag tog för 4 år sedan när jag var ute på sjön. Bilderna får mig verkligen att längta till sommaren. Ha det gott. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0