OJ VILKEN TREVLIG MÅNDAG!

Hej därute, jag var ju ut med arbetskollegorna igår och det var så trevligt. Vi pratade, skrattade och åt mycket god mat. Jag hade gärna kunnat äta en souvastallrik till med pommes frites och grönsaker. Efter några timmar så gick vi till stadens hotell några stycken och satt där en lång stund och pratade i baren.Jag beställde en 7 up och köpte en chipspåse, för jag kände att jag inte riktigt var klar med ätandet. Vid niotiden så började de flesta att dra sig hemåt, Jag och 2 andra kollegor gjorde sällskap hem och sedan skildes vi åt. Jag har jobbat 7 till 16 i dag men det har gått bra att jobba och det har varit soligt och vaaaarmt.Nu är våren här på allvar i Boden. Läser de andra bloggarna imorgon för nu så ska jag ta mig en kopp te och sitta och se Leif G W Persson om jag nu orkar. Är så trött men nöjd, trevlig kväll. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0