NYA KLÄDER!

Hej därute, idag så har det varit städ och tvättdag för mig. Det har varit så fullbokat i tvättstugan så jag inte har kunnat tvätta på länge. Men nu blev det alltså av. Bodenbo har målat väggarna i trapphuset och de ska sätta in nya lister på min våning så det är ju bra. Tog en promenad till COOP och köpte lite varor, då kändes det som att det var dags att ta fram vårjackan. Lady har ökat lite i vikt för jag vägde henne på morgonen. Men jag får bara tänka på att ge henne mindre mängd blötfoder varje gång hon får blötmat. När jag hade dammsugit färdigt så lade hon sig på golvet i köket och rullade sig flera varv som hon brukar när jag städat golven. Imorgon så kommer mamma hit och då har hon med sig lite kläder som jag ska få prova, bland annat en tunika, klänning och några blusar, då ska jag fotografera de och lägga ut på nätet. Nu har jag kokat mig en broccoli och ost soppa som jag ska äta, sedan ikväll så blir det nog lite chips.Hörs imorgon. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0