SISTA DAGEN PÅ LEDIGHETEN!

Hej därute, idag så har det varit vackert väder med sol. Jag har varit ute med Lufsen och vilken lycka, när jag kom in igen ringde chefen och undrade om jag kunde tänka mig att byta tur så att jag går 7-14 imorgon istället. Tror ni att jag tackade nej, det gjorde jag inte för jag jobbar hellre dag än kväll. Idag så har jag rensat i frysen samt städat ur skafferiet. På onsdag så ska jag hämta ut 2 par skor. Var nämligen och tittade på ett par vinterskor som jag tänkt max skulle gå på 1500 kronor. Det hela slutade med att jag lade undan ett par höstskor och ett par vinterskor för totalt 1500 allt som allt. Det ni kallar jag tur. Ikväll blir det sång och sedan natti natti då jag börjar jobba imorgon igen, det ska bli roligt, längtar riktigt. Ha en riktig skön måndag. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0