SÅ BLEV MIDDAGEN!

Hej därute, idag syr jag mycket på min tavla. Det har regnat under förmiddagen men nu så är det uppehåll. I morse klev jag upp klockan 8:00. Sedan avnjöt jag en god och nyttig frukost. Efter det blev det tornéspel då katterna använde sina vassa klor och spöade upp varandra, det var kul titta på. Det var Lady som attackerade Lufsen så att det lossnade päls. I förrgår så var jag ju ut med arbetskollegorna och åt. Då blev det kyckling med wokade grönsaker och cashewnötter. Till efterrätt så åt jag friterad ananas och glass med kolasås. Det var verkligen mums. Vi var de enda som satt kvar och skrattade och hade det roligt när de skulle stänga. Efteråt stod vi en stund utanför och samtalade och då kom Stefan som har medverkat tidigare i " Så ska det låta som pianist och ställde sig och surrade en stund. Sedan så gick vi hem var och en till sitt. Jag var mätt det vill jag lova. Idag så har jag pratat med en kompis som bor i Skellefteå. Jag ska åka ner till henne i slutet av oktober, då ska vi bland annat åka ner till Umeå över dagen och shoppa på IKEA. Då gäller det att inte vara för slösaktig. Hoppas att ni alla får en fortsatt trevlig dag. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0