LASAGNE MED ZUCCHINI OCH TOMATSÅS!

Hej därute, idag så har jag bakat pizzabullar, gjort en vegetarisk lasagne med zucchini och tomatsås, ( blev mycket god). Sedan så har jag varit en sväng på affären. Där gjorde jag några fynd. Igår så var min mamma och hälsade på mig. Då gick vi på en restaurang och åt god mat. På eftermiddagen så kom en kvinna för att titta på mina katter. Hon var länge här och satt och pratade med mig och mamma. När mamma senare ringde på kvällen så berättade hon att hon hade träffat ett par vänner till mig som jag inte träffat på 20 år. De hälsade så mycket till mig, det värmde. Ikväll så ska jag bara mysa framför TV:n och äta gott. Vädret är mulet men katterna mår bra. Ha en trevlig kväll. See You!
Månadens tårta
Nyinköpt klänning
Nyinköpta höst och vinterskor.
Lasagne med zucchini
Pizzabullar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0