LITE BILDER FRÅN SENASTE DAGARNA!

Hej därute, idag så har det regnat ovanpå snön så idag så var det bambi på hal is. Igår så snöade det och drev väldigt kraftigt och var ca -5 grader. Igår så fick jag även en blomkruka som en arbetskollega gjort om och satt folie och spets runt om, gissa om katterna var intresserade. Den blev jättefin. Jag satte plastjulblommor i den. Ikväll blir det till att mysa framför TV:n och sedan så ska jag sova ut i morgon. Det ska bli skönt. Får främmande i helgen.
Ha en trevlig helg alla, See You!
Lufsen har fått vinterkräksjuka. Ser det ut som iallafall. När han ville upptäcka min present.
Så här såg det ut i förrgår när jag tittade ut genom fönstret.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0