FREDAGSMYS!

Hej därute, det har varit soligt och fint idag. Jag sitter bara här och njuter av att få vara ledig 2 dagar. Imorgon ska jag ha tvättstuga men annars så ska jag bara ta det lugnt. Igår när jag dammsög så blev Lady jätterädd och skulle hoppa från klösträdet i hallen. Brak, då tippade hela klösträdet fram mot motsatta väggen och gick sönder på flera ställen så jag blev tvungen att slänga hela överdelen. Nu har jag bara kvar första våningen, vilket katterna har deppat lite över. Just nu så har jag suttit och sett lite diabilder på väggen från när jag var nyfödd. Det är roligt. 
 
På söndag så ska jag besöka min mor och pappas grav, sedan så ska vi äta middag och fira pappas farsdag med att äta hemmagjorda bakelser, det blir gott. Hoppas att ni alla får en skön helg. see You!
Jag tycker att jag ser ut som 90 år på det här kortet, bildkvaliten är inte så bra på alla foton eftersom jag fotade bilderna som kom upp på väggen.
 
 
 
Många av kläderna har jag sparade som minne.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0