DUNDERFÖRKYLD!

Suck, jag hade räknat med att gå och jobba igår men jag blev dålig redan på torsdag. Var fullt inställd på att gå och jobba men insåg att förkylningen bröt ut igår. Jag blev dunderförkyld, ögonen rann, näsan rann och feber och ont i kroppen. Så igår låg jag hela dagen. Fick bara i mig 2 rån på kvällen med kaviar på. Mums. Sedan innan jag skulle sova för kvällen så böt jag påslakan och örngott. Åh, så fräscht det kändes. Nu ligger jag och ser på vinterstudion och dricker glögg. Det är bra för halsen. Mamma ska komma förbi med lite nödproviant till mig och katterna för hon är bjuden på middag här i Boden. Ute snöar det och det är som ett julkort. Synd att man inte orka sitta uppe långa stunder. Nåja, jag får grotta ner mig under täcket. Doktor Lufsen och syster Lady hoppade upp i min säng flera gånger igår och tittade till mig. Så jag blev väl ompysslad.Tur att ingen ser hur jag ser ut kring ögonen då skulle de bli mörkrädd. Hoppas iallafall att ni andra får en skön lördag och söndag.See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0