DÅ VAR DET DAGS IGEN!

Hej därute, har jobbat idag också och det var -20 grader kallt. Brrrr. Nåja, det gick bra att jobba ialla fall. Efter jobbet gick jag på affären och unnade mig godis och snacks, sedan bar det av till pizzerian för en pizza. Det var gott det. Har julpyntat och jag har unnat mig en chokladjulkalender som börjar gälla på fredag. Hoppas kunna hålla mig till dess. Har pratat med min kompis från skellefteå och med mamma. Nu myser jag bara framför TV:n och har det skönt. Förutom att jag har ont i en stortå pga förhårdnader. Så på lördag så blir det fotbad. Lika bra att ta det då för på fredag så har jag många sysslor att stå i med hela dagen, ska bland annat klippa mig. Önskar er en trevlig kväll. See You!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0