SOL!

Hej därute, idag så har jag ätit en god mjukglass, varit en sväng på stan samt ätit mycket smarrigt. Gjorde en korvgratäng till middag. Den blev god. Sedan så har jag varit mycket ute med Lufsen. Solen har varit varm idag och det har varit som sommar. Ledig i 2 dagar till. Skönt med morgonen när man inte behöver tänka på arbetet.
Imorgon så putsar jag fönster. Ikväll är det hockey. Ha det gott. See You!
Nutid
1984. Tur att man kan skratta åt sig sjäv. Vilka stora glasögon jag hade, fy. Det var då det.
Inspektionen för hem och hushåll .
Men vad gör hon för något?
Nya gympadojor.
 

Kommentarer
Postat av: Days by Johanna

Så fin bild på dig och skönt med lediga dagar och mjukglass är så gott

2017-05-05 @ 19:39:24
URL: http://daysbyjohanna.se
Postat av: Netti Starby

Vad härligt med ledighet och så mysigt du har haft det! :-D Kramis

2017-05-06 @ 11:22:48
URL: http://nettistarby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0