BAKELSE!

Hej därute. Det är vackert väder ute och solen värmer. Var ut på en promenad idag på förmiddagen.På väg hem tutade en arbetskollega och körde förbi mig. Hade tänkt gå förbi en kompis men beslöt mig för att gå hem igen.
Kompisen ringde upp och då berättade han att han skulle iväg och kände sedan för att vara hemma själv. Gick mot stan och skulle ringa och höra om min moster var hemma men då hade hon främmande. Då beslöt jag mig för att gå in på COOP och köpa grädde och rulltårta. Sedan gick jag ut en stund med Lufsen och när jag kom hem så gjorde jag 2 jättegoda bakelser åt mig själv. Nu sitter jag här och ska dricka en god kopp te och Lufsen ligger på kökssoffan med mig. Imorgon är sista dagen som jag är ledig, men jag måste säga att jag har haft tur med vädret.
Hoppas att ni alla har haft en trevlig helg, See You!
Varför bo i hus av trä när man kan bo i kartong.
Solbadare
 
 
 
En bit från gamla sjukhuset i Boden. Resten är till största delen rivet som Luleå sjukhus.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0