PIZZABAK!

Tjenare, idag har det varit strålande sol. Först gick jag till skogen och klippte 2 vidjor till katterna. Sedan gick jag på stan och handlade ingredienserna till pizza som jag skulle göra. Den ena bestod av rökt skinka, salami´, champinjoner. Den andra innehöll fetaost, svarta oliver, rökt skinka, salami, het jalapeno , soltorkade tomater och vanlig ost. På båda pizzorna hade jag också pizzakrydda. Gissa om den sistnämnda blev lyckad. Sedan städade jag lägenheten och sedan var jag helt slut men lycklig och nöjd. Nu ikväll så har jag sett hästhoppningen och den välförtjänta svenska segern. Hästen var vacker, ryttaren var det inget fel på heller(hmmmm)...... Just nu håller jag på att koka fisk till katterna. Imorgon jobbar jag förmiddag, hoppas att ni också har haft en skön helg. See You!

Kommentarer
Postat av: Bella

Gott med pizza!

2017-02-27 @ 08:58:13
URL: http://nouw.com/bellss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0