FUNDERINGAR!

Hej därute. Jag sitter och funderar på om jag ska lägga ut lite gamla bröllopsbilder från då jag och min man gifte oss, men jag vet inte ännu. Det är ju en svunnen tid, men samtidigt så är det roligt att gå tillbaka och minnas den där dan då vi blev man och hustru. Det var ett fint bröllop och sedan så åkte vi ner till Stockholm på 3 dagars bröllopsresa.Idag så har jag jobbat hela dagen, sedan så har de varit här och dammsugat ur fläkten i köket och badrummet. Man känner väl om det blåser nordanvind från köket inatt. Sedan har jag dammsugat lägenheten.
Imorgon så jobbar jag till 12 och sedan är jag ledig 3 dagar, jippi. Imorgon kväll så ska jag gå på en sinnesro gudstjänst och då ska några från kören uppträda. Det får man ju inte missa.Lufsen och Lady ligger och väntar på att jag ska busa med de.Hoppas att ni får en trevlig kväll. See You!

Kommentarer
Postat av: Jessica Högberg

Tycker jag absolut att du ska!!

2017-02-03 @ 15:07:33
URL: http://lchftrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0