ARBETE!

Hej, tack Eva och alla andra som skrivit fina kommentarer om mina kattbilder. Det sporrar mig att fortsätta att fotografera de. Idag tänker jag inte gå in och läsa någons blogg, för jag ska förbereda mig för att gå och jobba om några få timmar. Jag vill fokusera och ladda upp för jag jobbar 13 till 22. Men imorgon så jobbar jag bara till 12 och sedan så är jag ledig helgen. Då ska jag i lugn och ro gå in och läsa era bloggar. Katterna har hållt mig sällskap i natt för jag har sovit dåligt andra natten i rad, men jag var nog utvilad tror jag. Nu ligger Lady bredvid mig och lyssnar på bullret utanför. De ska börja bygga hyreshus bakom mig antagligen till sommaren. Då får både katterna och jag underhållning. Nu ska jag ta och äta en rejäl grötfrukost med kaffe, men jag är lat så jag ska ta med färdig ugnspannkaka med jordgubbssylt till jobbet ikväll. Vädret ute är mulet och det är - 7 grader. Snart kommer våren.
Det börjar märkas att det är ljusare längre ute nu, jag ser av dagen 20 över 5 på eftermiddagen. Det är roligt.
Hoppas att ni alla får en trevlig dag. See You!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Det är så härligt att ljuset börjar komma tillbaka! Det gör mig glad och ger mig så mycket mer energi. :)
Hoppas att du får en fin helg.

(Sent) Svar: Helgen hemma med familjen blev himla lyckad!

Kram

2017-02-17 @ 19:10:02
URL: http://rosanatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0