TREVLIG HELG!

Hej därute, idag så har jag varit på affären och köpt mig en massa godis inför helgen. Det blev både en twistpåse och andra påsar med blandat godis. Jag jobbar ju i helgen så jag tänker unna mig medan jag jobbar. Idag har det varit -22 grader. Tur att jag slutade tidigt. Var bland annat på en brandutblidning. Nu i eftermiddag så damp det ner en lapp från Bodenbo som skrev att vi inte får spola i toalettstolen imorgon mellan klockan 8 och 16. Så det blir till att springa ner till tvättstugan när jag ska gå på toaletten. Börjar ju jobba klockan 13. Igår kväll övade vi första gången inför Roger Pontare. Han hade meddelat att 21/12 skulle vi vara uppsjungna och klara när han kommer 16:30 till kyrkan så att vi i lugn och ro hinner öva tillsammans med honom och höra hur han tänker lägga upp konserten. Det blir roligt. Önskar er alla en trevlig helg. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0